Gmail için iManage İş E-posta Yönetimi
Bu e-posta yönetim programı, Google Workspace profesyonellerinin, katılımlarla ilgili tüm e-posta iletişimlerini yönetmeleri, hassas içerik üzerinde güvenliği sağlamaları ve ilgili bilgileri profesyoneller ve müşteriler arasında israf etmeden kolayca bulup paylaşmaları için ideal bir çözümdür. değerli zaman.
iManage Gmail için İş E-posta Yönetimi, Google Workspace kullanıcılarının e-postalarını yönetmesine olanak tanır. Gmail basit ama güçlü özellikler kullanıyor.
Bu, Gmail için bir e-posta yönetim aracıdır ve şirketinizin yürürlükteki tüm yasalara ve düzenlemelere uymasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. üretkenliğini geliştirmek. Çözüm, güçlü ancak kullanımı kolay bir araçtır, Google'ın Gelen Kutusu SDK'sı ile entegredir ve Gmail platformunun üretkenlik gücünden yararlanmak isteyen kuruluşlar ve serbest çalışanlar için idealdir.
Örneğin, müşterilerinizin projeleriyle görüşme kaydetmesine ve tüm görüşmelere erişmek ve müşterilerle kolayca iletişim kurmak için uygun bir gelen kutusu olarak Gmail uygulamasını kullanmasına izin verebilirsiniz. Alternatif olarak, ekleri göndermek ve almak için Gönder ve Dosyala özelliğini kullanabilirsiniz. Tek bir işlemle birden çok mesajı yükleyebilir ve yönetebilir, ayrıca bunları dosyalayabilir, taşıyabilir veya silebilirsiniz.
Mevcut bir destek rolünüz varsa, müşterilere e-posta bildirimleri gönderebilir ve ayrıca müşterilere e-posta bildirimleri gönderebilirsiniz. bunları yeni görüşmelerde güncelleyin.
Araç ayrıca kendi iletişimlerinizi ve belgelerinizi daha iyi yönetmenize yardımcı olur ve ilgili tüm görüşmelerin ve eklerin net bir görünümünü sağlar.